loading...

پورتال جامع علمی و خبری

 کتاب شناخت درمانی اختلالات شخصیتی | 20 میشم

 

 

[caption id="attachment_5464" align="aligncenter" width="441"] کتاب شناخت درمانی اختلالات شخصیتی | 20 میشم          کتاب شناخت درمانی اختلالات شخصیتی | 20 میشم[/caption]

 

 

کتاب شناخت درمانی اختلالات شخصیتی

از ارون بک و همکاران

زبان اصلی.انگلیسی

 

 

 

 

کتاب شناخت درمانی اختلالات شخصیتی | 20 میشم

 

 

 

فایل مورد نظردر قالب pdf  با حجم 1.8 مگابایت می باشد. دوستان گرامی ارجمند و عزیز در صورت تمایل می توانید این فایل بسیار با ارزش را به صورت مستقیم از سایت بیست میشم تهیه بفرمائید.

 

 اختلالات شخصیتی

 

کتاب شناخت درمانی اختلالات شخصیتی | 20 میشم بیان دارد به هر دلیل قسمتی از پرورش شخصیت ما در راهی است که زندگی با خودمان و یا با دیگران را برای ما مشکل می سازد.

یاد گرفتن از تجارب و تغییر این ویژگی ها- روشهای غیر سودمند فکر کردن ، احساس کردن و رفتار کردن – که باعث این مشکلات می شود می تواند مشکل باشد.

بجز تغییرات و شخصیت که به علت حوادث ضربتی یا آسیب به مغز حاصل می شود، این ویژگیها معمولاً از دوران کودکی و یا اوایل دهه اول زندگی قابل تشخیص است.

شما ممکن است در موارد زیر مشکل داشته باشید:

  •  ایجاد یا ادامه رابطه با دیگران
  •  کنار آمدن با همکاران
  •  کنار آمدن با دوستان و خانواده
  •  دور ماندن از مشکلات
  •  کنترل احساسات یا رفتار

اگر به عنوان یک نتیجه شما:

  •  نا خشنود یا مضطرب هستید ویا
  •  شما اغلب ناراحت هستید و یا موجب آزار دیگر مردم می شوید

پس شما ممکن است دچار یک اختلال شخصیت باشید( برای توضیح انواع مختلف به شرح پایین توجه فرمائید) داشتن یک اختلال شخصیتی زندگی را مشکل می سازد.

بنابراین سایر اختلالات سلامت روان ( مانند افسردگی و یا مشکلات وابسته به مصرف الکل و مواد مخدر) معمولاً شایع هستند.

 

 

 

لینک دانلود :

کتاب شناخت درمانی اختلالات شخصیتی

pediha بازدید : 41 یکشنبه 04 اردیبهشت 1401 زمان : 0:20 نظرات (0)

  

دانلود فایل های آزمون کارت بازرگانی | فیلم و کتاب

 

دانلود فایل های آزمون کارت بازرگانی | فیلم و کتاب از سایت بیست میشم

 

کارت بازرگانی

دانلود فایل های آزمون کارت بازرگانی | فیلم و کتاب

سال 1263 مجلس «وکلای تجار» به عنوان اولین نهاد حامی تجار ایران شکل گرفت. این نهاد بعدها به اتاق بازرگانی تغییر نام داد. مورخان تاریخ اقتصاد ایران اعتقاد دارند، پایه تمامی فعالیت‌های صنفی و تخصصی بخش بازرگانی کشور از همین نهاد شکل گرفته است.

این نهاد مدرن اقتصادی توسط حاج محمد حسین امین الضرب بنیان گذاری شد و تا سال 1305 نیز با همین نام به کار ادامه می‌داد. در 16 مهرماه همین سال، این نهاد به «اتاق تجارت تهران» تغییر نام داد و برای اولین بار در فهرست تشکل های، وزارت بازرگانی به ثبت رسید.

در این دوره حاج امین اصفهانی ریاست  اتاق تجارت تهران را برعهده داشت و حاج میرزا ابوطالب اسلامیه، میرزا عبدالحسین نیکپور، فقیه التجار، آقا میرزا علی محلوجی و آقا شیخ حسین حریری هیات نمایندگان آن را تشکیل دادند. تا سال 1311 ریاست اتاق همچنان برعهده حاج امین اصفهانی بود. در انتخابات بعدی اتاق، حاج حسین مهدوی ریاست اتاق را به عهده گرفت.

اما حضور حاج حسین مهدوی یکسال بیشتر دوام نداشت و سپس عبدالحسین نیکپور از سال 1313 تا سال 1335 به ریاست اتاق تجار انتخاب شد.  در دوران ریاست نیکپور، اتاق تجار  بار دیگر نام خود را تغییر داد و براساس عرف بین المللی، عنوان «اتاق بازرگانی» برای آن انتخاب شد.

اتاق بازرگانی تنها به پشتیبانی از بدنه تجاری کشور می پرداخت و برهمین اساس از مدتی قبل صنایع کشور نیز اقدام به تاسیس نهادی به نام اتاق صنایع و معادن کردند. سال 1336 پیش نویس طرح این اتاق جدید، چندین بار تقدیم مجلس شد، اماسناتور نیکپور به عنوان رئیس اتاق بازرگانی که تشکیل این اتاق را عامل تضعیف کننده نهاد متبوع خود می دانست با آن به مخالفت پرداخت.

دانلود فایل های آزمون کارت بازرگانی | فیلم و کتاب

 

دانلود فایل های آزمون کارت بازرگانی | فیلم و کتاب

 

دانلود فایل های آزمون کارت بازرگانی | فیلم و کتاب

 

 

 

لینک دانلود :

فایل های آزمون کارت بازرگانی

 

pediha بازدید : 131 شنبه 03 اردیبهشت 1401 زمان : 14:07 نظرات (0)

کتاب تاریخ و تمدن اسلامی

 

 

 دانلود کتاب تاریخ و تمدن اسلامی تالیف دکتر ولایتی

 

 

فایل مورد نظردر قالب pdf  با حجم 7.5 مگابایت می باشد. دوستان گرامی و دانشجویان ارجمند و عزیز در صورت تمایل می توانید این فایل بسیار با ارزش را به صورت مستقیم از سایت بیست میشم تهیه بفرمائید.

 

دانلود قوی ترین جزوه قرابت معنایی کنکور | ویرایش 1401 = Pdf

 

فرهنگ و تمدن اسلام

دانلود کتاب تاریخ و تمدن اسلامی | 20 میشم بیان میدارد فرهنگ و تمدن اسلام مجموعه باورها و ارزشهای اسلامی و نمود آن در پیشرفت علم و هنر و ظهور نهادها‌ی اجتماعی و سیاسی در بین ملل و مردمی است که اسلام را به عنوان دین خود پذیرفتند.

فرهنگ اسلام توانست در طول چند قرن تمدنی عظیم و بی نظیر را در منطقه وسیعی از جهان به وجود آورد. مسلمانان از نیمه دوم قرن دوم هجری تا اواسط قرن هشتم (در حدود شش قرن) رهبری علمی جهان را در دست داشتند.

 

دانلود کتاب تاریخ و تمدن اسلامی

pediha بازدید : 147 یکشنبه 28 فروردین 1401 زمان : 23:52 نظرات (0)

 [caption id="attachment_9763" align="aligncenter" width="388"]جزوه خلاصه مدیریت استراتژیک | 20 میشم          جزوه خلاصه مدیریت استراتژیک | 20 میشم[/caption]

 

جزوه دستنویس مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات

برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات

شامل 15 صفحه PDF

 

فایل مورد نظردر قالب pdf  با حجم 19 مگابایت می باشد. دوستان گرامی و دانشجویان ارجمند و عزیز در صورت تمایل می توانید این فایل بسیار با ارزش را به صورت مستقیم از سایت بیست میشم تهیه بفرمائید.

 

جزوه خلاصه مدیریت استراتژیک | 20 میشم  

   جزوه خلاصه مدیریت استراتژیک | 20 میشم

 

 

فناوری اطلاعات و مشکلات موجود

جزوه خلاصه مدیریت استراتژیک | 20 میشم بیان دارد  در کنار موضوعاتی  نظیر جهانی شدن ، ادغام  شرکت ها در یکدیگر ، رقابت ها ، سرعت بالای چرخه ابداع و نوآوری ، لازم است  سازمان ها با جدیت بیشتری بر روی  مدل های کسب و کار خود تمرکز نمایند و  در صورت نیاز سریعا  به دنبال بازنگری اصولی آنها باشند.

بپذیریم میزان چالاکی یک سازمان ،توان تشخیص ضرورت تغییر ، سرعت العمل  در انجام  تغییرات یکی از قابلیت های طلائی هر بنگاه کسب و کار در عصر حاضر  است .

 

جزوه خلاصه مدیریت استراتژیک

pediha بازدید : 83 شنبه 27 فروردین 1401 زمان : 18:46 نظرات (0)

 [caption id="attachment_9677" align="aligncenter" width="357"]کتاب اصول مهندسی پلیمریزاسیون| 20 میشم          کتاب اصول مهندسی پلیمریزاسیون| 20 میشم[/caption]

 

 

فایل مورد نظردر قالب pdf  با حجم 47 مگابایت می باشد. دوستان گرامی و دانشجویان ارجمند و عزیز در صورت تمایل می توانید این فایل بسیار با ارزش را به صورت مستقیم از سایت بیست میشم تهیه بفرمائید.

 

 

پلیمریزاسیون چیست؟

کتاب اصول مهندسی پلیمریزاسیون| 20 میشم بیان دارد زمانی که تعداد بسیار زیادی مولکول (مونومر) به یکدیگر متصل شوند، فرآورده خاص،‌ پلیمر نام دارد و به این فرآیند پلیمریزاسیون می‌گویند.

در حقیقت آخرین مرحله در ساخت پلیمرها، تبدیل مونومرها (تک‌پار) به زنجیره طویلی از پلیمر (بَسپار) است. به دلیل چینش مولکول‌ها در فرآیند پلیمریزاسیون (بَسپارش) و به تبع آن افزایش آنتروپی،‌ این فرآیند در ترمودینامیک محبوبیت خاصی دارد.

پیشرفت در فرآیندهای کاتالیستی سبب شده است تا کنترل بالایی بر ساختار و جرم مولکولی در فرآیند پلیمریزاسیون بدست آید.

پلیمریزاسیون را از دو منظر می‌توان بررسی کرد: طبیعت کاتالیزورهای استفاده شده و روشی که زنجیرهای پلیمری، محصول نهایی را شکل می‌دهند. پلیمریزاسیون در شرایط گاز، مایع، جامد و اخیرا در حالت کریستال مایع قابل انجام است.

پلیمری شدن در واکنش‌های متعددی اتفاق می‌افتد. به دلیل ماهیت گروه‌های عاملی واکنش‌دهنده‌ها و همچنین شکل مولکول‌ها، هرکدام از این فرآیندها با یکدیگر متفاوت هستند.

آلکن‌ها به سادگی در واکنش‌های رادیکالی به پلیمر تبدیل می‌شوند در حالیکه واکنش‌های شامل جایگزینی گروه‌های کربونیل، نیازمند فرآیندهای پیچیده‌تری هستند.

دو روش کلی در ساخت پلیمرها وجود دارد. روش اول شامل فعال‌سازی تعدادی مونومر و در نهایت تشکیل پلیمر است.

این روش با نام «رشد زنجیری» (Chain Growth) شناخته می‌شود.

در روش دوم، تمامی مونومرها فعال‌سازی خواهند شد که نتیجه آن تولید قطعات بزرگتری از پلیمر در محل واکنش است. این روش به نام «رشد تراکمی» (Step Growth) موسوم است.

 

 

کتاب اصول مهندسی پلیمریزاسیون

 

pediha بازدید : 123 جمعه 26 فروردین 1401 زمان : 11:38 نظرات (0)

آزمایشگاه فیزیولوژی

جزوه آزمایشگاه فیزیولوژی | 20 میشم بیان دارد  آزمایشگاه فیزولوژی با استفاده از منابع و فن آوری نوین، ابزار لازم برای مطالعه و تحقیق را برای اعضای هیئت علمی و دانشجویان علاقه مند فراهم می سازد.

تا به تولید و نشر علم بپردازند، همچنین با ارتقای مستمر کیفیت خدمات خود در مقابل فراگیران و مسئولین دانشگاه پاسخگو بوده و به تربیت دانشجویان کارشناسی ارشد فیزیولوژی و دکترای تخصصی پژوهشی و  دانشجویان کارشناسی ارشد نیز مشارکت  دارد.

دانلود قوی ترین جزوه آزمایشگاه فیزیولوژی

pediha بازدید : 39 جمعه 26 فروردین 1401 زمان : 10:32 نظرات (0)

  

جزوه آموزشی متلب | 20 میشم

 

 

               جزوه آموزشی متلب | 20 میشم

 

لینک دانلود از پایین :

دانلود قوی ترین جزوه آموزشی متلب 

متلب چیست و کاربرد آن چیست؟

جزوه آموزشی متلب | 20 میشم بیان دارد متلب Matlab برگرفته از لغات Matrix Laboratory به معنای آزمایشگاه ماتریس می باشد این بدین معنا است که تمام عملیات و محاسبات در نرم افزار متلب با رویکرد ماتریسی صورت می پذیرد.

یک محیط برنامه نویسی کامل با زبان برنامه نویسی خاص خود و کتابخانه ای غنی با toolbox  های فراوان.

نرم افزار متلب دارای یک محیط توسعه یافته کدنویسی است. محیطی که به شما کمک می کند تا بر خلاف یک ویرایشگر متن مانند Notepad، شما قادر به ردیابی خطاهای کدنویسی، تکمیل دستورات می باشید، همچنین پیشنهادات عملکردی را در هر لحظه به شما اعلام می کند.

جزوه آموزشی متلب | 20 میشم

چرا نرم افزار متلب مهارت خوبی است؟

نرم افزار متلب در بسیاری از صنایع استفاده می شود و اساساً در هر شغل و حرفه ای که نیازمند تجزیه و تحلیل داده ها است کاربرد وسیع دارد.

با توجه به اینکه در عصر حاضر دیتا و اطلاعات جزء مهم ترین و راهبردی ترین ارکان یک سازمان می باشد، بنابراین تحلیل داده ها و انجام محاسبات ریاضی و آماری با نرم افزار متلب از اهمیت چشمگیری برخوردار است .

و این برای شما بسیار ارزشمند است که قادر هستید به سرعت و به راحتی دیتا های خود را تحلیل نمایید.

 

 

لینک دانلود از پایین :

دانلود قوی ترین جزوه آموزشی متلب 

 

 

pediha بازدید : 137 جمعه 26 فروردین 1401 زمان : 9:41 نظرات (0)

 با سلام خدمت همراهان همبشگی بیست میشم . در این نوشته به دانلود فرم قرارداد های پیمانکاری ساختمان (فایل word)، که یکی از نیاز های اساسی هر مهندس عمرانی می باشد می پردازیم. همچنین فایل آن را که شامل ۵۵ نمونه فرم در قالب word می باشد را می توانید در پایان همین مطلب دانلود نمایید. با ما همراه باشید:

 

دانلود فرم قرارداد های پیمانکاری ساختمان (فایل word) | 20 میشم

قرارداد های پیمانکاری:

قراردادهای پیمانکاری جزء قراردادهای اداری می باشند. قراردادهای اداری، قراردادی است که یکی از سازمان های اداری از یک سو با هر یک از اشخاص حقیقی یا حقوقی از سوی دیگر، با هدف انجام عملی یا ارائه خدماتی خاص در جهت منافع عمومی منعقد می شود. در پایان این مطلب می توانید نمونه فرم قرارداد های پیمانکاری را دانلود نمایید.

 

 

 

 

لینک دانلود :

فرم قرارداد های پیمانکاری ساختمان (فایل word)

 

pediha بازدید : 103 جمعه 12 فروردین 1401 زمان : 12:50 نظرات (0)

 [caption id="attachment_9570" align="aligncenter" width="379"]گزارش کارآموزی عمران | 20 میشم                    گزارش کارآموزی عمران | 20 میشم[/caption]

 

 

فایل مورد نظردر قالب pdf  با حجم 2.33 مگابایت می باشد. دوستان گرامی و دانشجویان ارجمند و عزیز در صورت تمایل می توانید این فایل بسیار با ارزش را به صورت مستقیم از سایت بیست میشم تهیه بفرمائید.

 

دوره‌های کارآموزی عمران چه مزایایی دارند؟

گزارش کارآموزی عمران | 20 میشم بیان دارد مهندسی عمران شغلی است که نیاز به تخصص و تجربه‌ی بسیار زیادی دارد. کوچکترین اشتباهی در مهندسی یک سازه می‌تواند منجر به خسارات مالی و جانی جبران‌ناپذیری شود.

بنابراین، مهندسان عمران پیش از شروع دوران حرفه‌ای خود، باید کاملا برای پذیرش مسئولیت‌های سنگین این شغل آماده شوند.

به همین دلیل، بسیاری از سازمان‌های فعال در حوزه‌ی ساخت‌وساز و عمران، دوره‌های کارآموزی عمران را برای آماده‌سازی هر چه بیشتر مهندسین پیش از ورود به بازار کار، برگزار می‌کنند.

چنین دوره‌هایی هم برای کارآموزان و هم برای کارفرمایان، مزیت‌های بسیار زیادی به همراه دارند. دانشجویان و فارغ‌التخصیلان رشته‌ی عمران می‌توانند برای این دوره‌ها رزومه ارسال کنند.

معمولا هدف کارفرما از برگزاری این دوره‌ها، یافتن استعدادهای برتر و پرورش آن‌ها برای ورود به بازار کار است. به همین دلیل، کارجویان برای پذیرفته شدن در این دوره‌ها باید شایستگی‌های لازم، مثل تحصیل یا فارغ‌التحصیلی از یک دانشگاه معتبر، معدل بالا و مهارت‌های نرم‌افزاری را داشته باشند.

برنامه‌های کارآموزی می‌توانند از چندین ماه تا چندین سال به طول بیانجامند و می‌توانند بدون حقوق یا همراه با حقوق باشند. البته حقوقی که کارآموز دریافت می‌کند، خیلی کمتر از حقوق یک فرد حرفه‌ای است.

با این حال، شرکت در این برنامه‌ها، حتی اگر در پایان آن‌ها، توسط کارفرما جذب نشوید، تجربه‌ی بسیار خوبی است و شانس شما را برای پیدا کردن یک شغل مناسب در آینده، افزایش خواهد داد.

 

گزارش کارآموزی عمران

 

pediha بازدید : 37 چهارشنبه 10 فروردین 1401 زمان : 23:38 نظرات (0)

 [caption id="attachment_9911" align="aligncenter" width="373"]کتاب بافت شناسی پزشکی جان کوئیرا | 20 میشم     کتاب بافت شناسی پزشکی جان کوئیرا | 20 میشم[/caption]

 

بافت شناسی چیست؟

بافت شناسی که تحت عناوین آناتومی میکروسکوپی یا میکروآناتومی شناخته می شود ، شاخه ای از زیست شناسی است که آناتومی میکروسکوپی بافت های بیولوژیکی را مطالعه می کند.

 

 

کتاب بافت شناسی پزشکی جان کوئیرا | 20 میشم

 

بافت شناسی پزشکی

هیستوپاتولوژی شاخه ای از بافت شناسی است که شامل بررسی میکروسکوپی و مطالعه بافت بیمار است.

این یک قسمت مهم از آسیب شناسی آناتومیک و آسیب شناسی جراحی است ، زیرا تشخیص دقیق سرطان ها و سایر بیماری ها اغلب به بررسی هیستوپاتولوژیک نمونه های بافتی نیاز دارد.

پزشکان آموزش دیده و آسیب شناسان ، معاینات هیستوپاتولوژی را انجام می دهند و اطلاعات تشخیصی را براساس مشاهدات خود ارائه می دهند.

 

 

 

 

لینک دانلود :

 

کتاب بافت شناسی پزشکی جان کوئیرا

pediha بازدید : 49 چهارشنبه 10 فروردین 1401 زمان : 23:26 نظرات (0)

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 512
  • بازدید سال : 6,078
  • بازدید کلی : 31,918